lördag 24 april 2010

Äntligen!

Äntligen har vi på Salong Cissi fått en egen blogg och där med blivit synligare på nätet. Vi som jobbar på Salong Cissi är Marika Johansson (till vänster) och Cecilia Gunnarsson (till höger).

Vår blogg är ung och vi håller just på att lära oss hur allt fungerar här i "bloggosfären" men det är vår tanke att vi kan tipsa er om hur ni bäst tar hand om ert hår under årets alla säsonger, lyfta fram nya frisyrer och trender även tipsa om hårvårds produkter både för män och kvinnor.

Just nu har vi vårerbjudande från Vision Haircare, schampo & balsam 159:- för båda!


Och ännu ett vårerbjudande från Vision Haircare, ett stylingspray för endast 99:-


Men vi har också fått in lite nytt och kul för er killar!

disp® for men är en svensk serie professionella hårprodukter av högsta kvalitet och med naturligt innehåll. Schampon som ger vardagslyx med björkextrakt. Vaxer som snabbt formar en klassisk back-slick eller ett schysst rufs. Självklart tvättas vaxet lätt ur håret.

Kanske kan vara något för er nu i konfirmationstider eller när skolavslutningen stundar!

Välkomna att boka tid på tel. 0345-200 63 eller titta in hos oss om ni har vägarna förbi. Ni hittar oss mitt i Vessigebro vid ICA på Stationsgatan 3!

PS. tack Anna Åxman för ditt positiva engagemang med bloggen!! Jättekul!!!

5 kommentarer:

  1. Välkommen till "bloggosfären" Cissi! Så roligt att ni kommit igång. Jag ser verkligen fram emot många goda hårvårdsråd från er och gärna nyheter om produkter och trender. Jag är stört nöjd med senaste klippningen för att inte tala om Nashi schampot och balsamet, det "gnisslar rätt"!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Cissi! Vill bara säga stort Grattis med Bloggen.Har gennom många år varit min favorit frisör,redan då du jobbade hos Lindells i Falkenberg.DU ÄR BÄST, det vet du,jag tyckar.
    Kram Kirsten

    SvaraRadera
  3. Tack kära Kirsten,
    Du en favorit-kund, som alrig säger nej till nyheter!Lika roligt att träffa dig varje gång, nu e det väl snart dax??
    Kram din frissa

    SvaraRadera
  4. Hej på er!!

    Vilken fin blogg ni fixat!!

    Vill än en gång tacka för det fantastiskt fina arbetet som gjordes med mig och mina tre tärnor den 18/9 2010.! Marika, du är otrolig!!!Har aldrig känt mig så vacker som denna dag...

    Bröllopet var fantastiskt!!! Frisyrerna höll hela dagen och kvällen...Blåst och regn till trots..

    Jag kommer snart tillbaka....

    Kram Tina

    SvaraRadera
  5. hej roligt att ni har en egen blogg jag brukar klippa mej hos er och jag blir lika nöjd varje gång :) men inte för att vara sån men det ska la vara o346 och inte 0345 i rikt nummret häl en vessige bo

    SvaraRadera